phone_fill 0591 - 794 120 list_dash phone_fill0591 - 794 120 envelope_fillmail@alwinlubbers.nl

Algemene Voorwaarden

Laatst bijgewerkt: 01 Maart 2022

Hartelijk dank voor uw aankoop bij Alwin Lubbers Software. Wij doen er alles aan om het uw ervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Alwin Lubbers Software en het Servconnect Content Management Systeem worden beheerd door Alwin Lubbers Software. Ter verbetering van de leesbaarheid verwijzen wij in dit document naar Alwin Lubbers Software met "Alwin Lubbers Software”, “wij”, "onze" of “ons” en het Servconnect Content Management Systeem met "Servconnect", "Servconnect 3" of "CMS", ook verwijzen wij naar de persoon, instantie of het bedrijf waarmee wij deze overeenkomst aangaan met "Klant". Deze voorwaarden zijn van toepassing op Websites en/of Services die volledig zijn ontwikkeld door Alwin Lubbers Software.

Prijzen en prijsverlagingen/-aanpassingen

Alwin Lubbers Software behoudt zich het recht voor om de prijzen van producten en/of services te allen tijde te wijzigen en abusievelijk foutief vermelde prijzen te corrigeren. Prijswijzigingen zijn niet van invloed op bestellingen die al door Alwin Lubbers Software zijn geaccepteerd. In het geval van een foutieve prijs stellen wij u van de fout op de hoogte en krijgt u de gelegenheid om de transactie voort te zetten met de juiste prijs of om uw bestelling kosteloos te annuleren.

Levering

Het ontwerpen en ontwikkelen van software, services en websites kan veel tijd in beslag nemen. Alwin Lubbers Software streeft naar een vlotte afhandeling van uw aanvraag. Het komt wel eens voor dat een aanvraag langer duurt dan u van ons gewend bent. In dit geval zullen wij dit tijdig naar u communiceren.

Ondersteuning

Alwin Lubbers Software geeft 3 jaar (gedeeltelijke) ondersteuning op geleverde dienst(en) tenzij anders vermeld. Niet alle after-sale interactie met Alwin Lubbers Software valt onder 'ondersteuning'. Ondersteuning is in de regel gratis mits de handeling van Alwin Lubbers Software niet langer dan 60 minuten in beslag neemt per gesprek en/of werktijd. Geboden ondersteuning buiten openingstijden valt niet onder deze ondersteuningsregeling. Wij houden zelf ook niet van 'uurtje factuurtje' mentaliteit. Daarom zal er vaak een afspraak gemaakt worden op het moment dat ondersteuning verleend wordt.

Veel aanvragen vallen onder 'ondersteuning', voorbeelden hiervan zijn:

Voorbeelden van gevallen die niet onder 'ondersteuning' vallen:

Garantie

  1. Alwin Lubbers Software garandeert dat een afgenomen website en/of service een up-time heeft van minimaal 99% (361 dagen) per jaar, mits de website en/of service op een server van Alwin Lubbers Software wordt gehost.
  2. Alwin Lubbers Software geeft geen garantie en/of ondersteuning op websites en/of services die niet op een server van Alwin Lubbers Software gehost wordt.
  3. Alwin Lubbers Software geeft geen garantie en/of ondersteuning op websites en/of services waarbij er sprake is van een aanpassing aan een bestaande website en/of service, die niet in eerste instantie door Alwin Lubbers Software ontwikkeld is.
  4. Alwin Lubbers Software geeft geen garantie en/of ondersteuning wanneer een service en/of Website wordt aangepast door een ander bedrijf/persoon dan gecontracteerd door Alwin Lubbers Software.

Veiligheid Data

Alwin Lubbers Software maakt elk uur volledige back-ups van al haar servers. Wanneer een back-up hersteld moet worden, om wat voor reden dan ook, is het mogelijk dat sommige data, gemaakt of gewijzigd na de laatste back-up, verloren raakt wanneer een back-up wordt teruggezet. De "Klant" is altijd zelf verantwoordelijk om data back-ups te maken en op een veilige plek op te slaan. Alwin Lubbers Software is op geen enkele manier aansprakelijk voor aangepaste/verloren data door onvoorziene omstandigheden.

Veiligheid Persoonsgegevens/Gevoelige data

Alwin Lubbers Software doet er alles aan om uw data en dat van uw gebruikers/bezoekers/klanten zo veilig mogelijk op te slaan. De veiligheid van deze gegevens kunnen wij echter nooit volledig garanderen. De "Klant" dient zelf toezicht de houden op de waarborging van toepasbare wetgeving. Alwin Lubbers Software kan niet in gebreke worden gesteld voor de diensten die niet door ons gehost worden. Mocht uw pakket bij ons gehost worden, dan heeft de "Klant" bij een data breach (of ander incident) recht op een vergoeding ter hoogte van het door de "Klant" betaalde Servconnect licentiebedrag.

Betalingen

Ongeacht de overeengekomen betalingscondities is de "Klant" verplicht op verzoek van Alwin Lubbers Software een naar haar oordeel voldoende zekerheid voor betaling te verstrekken. Als "Klant" niet binnen de gestelde termijn aan dit verzoek voldoet, raakt zij direct in verzuim. Alwin Lubbers Software heeft in dat geval het recht de Overeenkomst te ontbinden en haar schade op de "Klant" te verhalen.

Domeinen

Een domein is het webadres naar een website, bijvoorbeeld 'alwinlubbers.nl'. Op domeinnamen zijn mogelijk extra voorwaarden van toepassing.

Webhosting

De webhosting is het gedeelte van het pakket waar de website, inclusief databases en overige data opgeslagen wordt. Wanneer de "Klant" kiest voor "Servconnect Network" webhosting, zal deze data worden opgeslagen op servers gehuurd door Alwin Lubbers Software.

Alwin Lubbers Software klantenservice

Wanneer de "Klant" problemen ondervindt met de website en/of service of de status de ontwikkeling wilt controleren, neemt hij/zij contact op met de Alwin Lubbers Software-klantenservice via het gratis telefoonnummer +31(0)591 794 120 (bereikbaar binnen onze reguliere openingstijden).

Retentierecht

Wanneer Alwin Lubbers Software goederen van de "Klant" onder zich heeft, is Alwin Lubbers Software gerechtigd deze goederen onder zich te houden tot voldoening van alle vorderingen heeft plaatsgevonden die Alwin Lubbers Software op dat moment op de "Klant" heeft, waaronder onder meer begrepen, doch niet uitsluitend, vorderingen uit de onderhavige Overeenkomst, enige andere Overeenkomst en vorderingen op grond van de wet ontstaan.

Aansprakelijkheid en schade

Optionele diensten

Bepaalde services maken gebruik van optionele diensten waarvoor mogelijk extra betaald moet worden en waarop de voorwaarden van een afzonderlijke overeenkomst tussen de "Klant" en de door de "Klant" gekozen provider van de dienst(en) van toepassing zijn. Neem voor meer informatie contact op met de dienstverlener.